1-Siparişim hangi kargo şirketi ile elime ulaşır?

 

   Siparişlerinizin gönderimi  MNG KARGO ve YURTİÇİ KARGO ile sağlanmaktadır.

 

 

 

  2- Siparişim kaç günde elime ulaşır?

 

   Siparişlerinizin teslimatı siparişinizin tarihinden itibaren 1-4 iş günü içerisinde gerçekleşir.

   İndirim ve kampanya dönemlerinde siparişlerinizin teslimatı 1-4 iş günü içerisinde yapılır.

  

 

 

   3- Değişim Prosedürünüz nedir?

 

  •Değişimde satın aldığınız ürünü farklı bir ürünle değişim yapmak isterseniz iletişim bölümünden tarafımıza bilgi vermeniz gerekmektedir. 

 

 

4- İade Prosedürünüz nedir? 

•7 Gün içerisinde teslim aldığınız ürünü tarafımıza nedenini belirterek iade edebilirsiniz

•İade edilen ürünler tarafımıza ulaştıktan sonra işleme alınır ve iadeniz 1-10 iş günü içerisinde sağlanır.

•İadeniz ile alakalı durumlarda müşteri hizmetlerimize ulaşarak bilgi alabilirsiniz.

 

 

 

5- Aldığım ürün hangi saatlerde teslim edilecek?

 

    •Hafta içi 09:00 – 19:00 o Cumartesi 09:00-13:00 saatlerinde teslimat yapılır. 

    •Pazar günü teslimat yapılmaz.

 

 

 

   6- Yurt dışına sipariş gönderiyor musunuz?

 

    Evet,Yurtdışına ürün gönderimi sağlamaktayız.

 

 

 

   7- Siparişlerimde ödeyeceğim kargo bedelini nereden görebilirim?

 

    Havale / Kredi Kartı ile ödenen siparişlerde kargo bedeli son adımda seçtiğiniz kargoya göre listelenmektedir. 

 

 

 

   8- Siparişimin kargo takibini nasıl takip yapabilirim?

 

   Üye girişi yaptıktan sonra ana sayfada bulunan ''Hesabım'' bölümüne tıklayarak açılan sayfada '  'Siparişlerim'' bölümünden güncel tüm siparişlerinizin durumunu kontrol edebilir, siparişiniz kargoya teslim edildiğinde kargonuzun durumunu ''gönderi takibi'' bölümünden takip edebilirsiniz. Ayrıca siparişiniz kargoya teslim edildiğinde tarafınıza SMS yolu ile bilgilendirme yapılmaktadır.

 

 

 

    9- Ürünü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

 

    Siparişinizi teslim aldığınızda kargo paketinde yırtılma, ezilme, ıslanma vb. bir sorun olup olmadığını mutlaka kargo görevlisinin yanında kontrol etmelisiniz. Kargonuzda bir hasar vb. durum varsa mutlaka tutanak tutturmalısınız. Böyle bir durumla karşılaşırsanız [email protected] mail adresimize mail atabilirsiniz.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR